onsdag 10 mars 2010

Recension av Ingelin Angerborns För Alltid

Jag har läst För alltid av Ingelin Angerborn. Detta är en deckare och äventyrsbok. Det utspelar sig på landet i nutid i Spanien. Huvudpersonerna i denna bok är Nora och Vanja.
Det börjar hända konstiga saker. Nora är ute på landet och hon får läskiga sms och vet inte vad som händer. Hon tror att det är ett hus som spökar, det huset känner Nora igen fast hon aldrig har varit där förr.
"Det finns ingen början, Det finns inget slut, Ty det finns ingen tid"
Språket i denna bok var enkelt så det är lätt att förstå handlingen. Boken var för det mesta bra men ibland kunde den vara lite seg, Jag rekommenderar denna bok för andra för den var väldigt spännande.

Jag ger boken:

1 kommentar:

  1. Utspelar sig den här boken verkligen i Spanien?? Jag hade för mig att det var i Sverige i Ekeby!

    SvaraRadera